Termeni și condiții

Cuprins

  1. Dispoziții generale

  2. Servicii prestate pe cale electronică

  3. Procedura de încheiere a contractului de vânzare-cumpărare

  4. Prețuri și plată

  5. Livrare

  6. Procedura de soluționare a reclamațiilor

  7. Dreptul de retragere din contract

  8. Modalități extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și revendicărilor

  9. Protecția datelor cu caracter personal

  10. Opinii în magazinul online

  11. Moderarea conținutului

  12. Dispoziții finale

 

Descarcă termenii și condițiile

Conținutul termenilor și condițiilor de mai jos este disponibil în format PDF. Un program gratuit pentru vizualizarea fișierelor PDF poate fi descărcat de pe site-ul producătorului.

1. Dispoziții generale

1.1. Magazinul online care funcționează la adresa www.3mk.ro (denumit în continuare Magazinul) este proprietatea 3mk Protection sp. z o.o., ul. Krotoszyńska 35 bud. B-02 lok. 4a, 63-400 Ostrów Wielkopolski, NIP 6222833086, REGON 38761215700000, înscrisă în Registrul Național al Instanțelor sub numărul KRS: 0000869762, ținut de Tribunalul Districtual Poznań – Nowe Miasto i Wilda din Poznań, Secția Economică IX a Registrului Național al Instanțelor (denumită în continuare Vânzătorul). Capital social: 100 000 zł. Date de contact: tel. +48 728 365 365, sesizări prin formular.

 

1.2. Prezentul Regulament stabilește regulile de utilizare a Magazinului, în special drepturile și obligațiile Vânzătorului și ale Clientului, regulile de plasare a comenzilor și de încheiere și încetare a contractelor de vânzare referitoare la produsele oferite de Vânzător, regulile de executare a acestor contracte, procedura de reclamație și protecția datelor cu caracter personal. Regulamentul stabilește, de asemenea, regulile de prestare a serviciilor pe cale electronică.

 

1.3. Clienții pot obține în orice moment, gratuit, acces la Regulament pe site-ul www.3mk.ro, îl pot descărca și arhiva sub formă de fișier electronic (PDF) sau îl pot tipări. Regulamentul este pus la dispoziția Clienților și pe parcursul procedurii de plasare a comenzii.

 

1.4. Regulamentul se adresează atât consumatorilor, cât și întreprinzătorilor care utilizează Magazinul, cu excepția punctelor 7 și 8, care se adresează exclusiv Clienților consumatori, precum și a fragmentelor care se referă în mod expres la consumatori.

 

1.5. Clienții pot comunica cu Vânzătorul prin poștă electronică, telefonic sau în scris (datele de contact conform punctului 1.1), iar comenzile se plasează utilizând formularul de comandă, în conformitate cu procedura prevăzută la punctul 3 din Regulament.

 

1.6. Vânzătorul a desemnat un punct de contact electronic pentru comunicarea cu coordonatorii serviciilor digitale, autoritățile statelor membre UE, Comisia Europeană, Consiliul Serviciilor Digitale și destinatarii serviciilor prestate de Vânzător:https://3mk.ro/raporteaza-bug

 

1.7. Orice anunțuri, reclame, liste de prețuri și alte informații publicate pe www.3mk.ro, cu privire la produsele afișate, nu constituie ofertă în sensul dispozițiilor Codului civil, ci invitație de a încheia un contract în sensul art. 71 din Codul civil polonez.

2. Servicii prestate pe cale electronică

2.1. Vânzătorul prestează pe cale electronică următoarele servicii:

2.1.1. posibilitatea de creare a unui cont de utilizator pe site-ul Magazinului;
2.1.2. punerea la dispoziția Clienților a formularului de comandă pe site-ul Magazinului;
2.1.3. serviciul Newsletter pentru Clienții care și-au exprimat dorința de a-l primi.

 

2.2. Serviciul contului de utilizator constă în a permite Clienților să utilizeze resursele Magazinului după autentificare. Crearea contului necesită completarea și trimiterea formularului de înregistrare ce conține: adresă e-mail și parolă. Clientul poate, în orice moment, fără a indica motivul și fără costuri, să își șteargă contul de utilizator, trimițând Vânzătorului o cerere de ștergere a contului în scris sau prin e-mail la datele de contact din punctul 1.1.

 

2.3. Serviciul formularului de comandă constă în a permite Clienților să plaseze comenzi (declarații de voință) pentru mărfurile oferite de Vânzător prin site-ul Magazinului, în conformitate cu procedura prevăzută la punctul 3 din Regulament. Serviciul este gratuit și are caracter unic. Serviciul încetează imediat după plasarea comenzii.

 

2.4. Serviciul Newsletter constă în trimiterea pe cale electronică către Clienții care și-au dat acordul, a unor buletine conținând informații, printre altele, despre produse și noutăți. Serviciul Newsletter este gratuit și se prestează pe termen nedeterminat. Clientul poate, în orice moment, fără motiv și fără costuri, să își retragă acordul de a primi Newsletter-ul făcând clic pe link-ul din mesajul e-mail primit sau trimițând Vânzătorului o solicitare scrisă sau prin e-mail la datele de contact din punctul 1.1.

 

2.5. Pentru a utiliza serviciile sunt necesare: un computer sau alt dispozitiv multimedia cu acces la Internet, un sistem de operare care să permită rularea unui browser web (de ex. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera) la rezoluția recomandată de 1024×768 px sau mai înaltă și cu suport JavaScript, precum și un cont de poștă electronică activ (e-mail).

 

2.6. Vânzătorul informează că principalele riscuri asociate utilizării serviciilor prestate pe cale electronică prin Internet includ, în special, viruși informatici, cai troieni, spam (mesaje electronice nesolicitate trimise simultan către mulți destinatari) și intervențiile terților (așa-numiții hackeri). Este în interesul fiecărui utilizator de servicii online să instaleze un software legal și actualizat care să protejeze dispozitivul împotriva acestor riscuri.

 

2.7. Reclamațiile privind serviciile prestate pe cale electronică pot fi depuse în scris sau prin e-mail la datele de contact indicate la punctul 1.1. Reclamațiile vor fi soluționate de Vânzător în termen de 14 zile.

 

3. Procedura de încheiere a contractului de vânzare-cumpărare

3.1. Magazinul primește comenzi de la Clienți prin site-ul www.3mk.ro, poștă electronică sau contact telefonic. Comenzile pot fi plasate 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Plasarea de către Client a unei comenzi constituie ofertă de încheiere a unui contract de vânzare a produselor obiect al comenzii, în sensul art. 66 § 1 Cod civil polonez.

 

3.2. Prin „plasarea unei comenzi” se înțelege: alegerea tipului și numărului de produse pe site-ul www.3mk.ro, clic pe comanda „adaugă în coș”, completarea formularului de comandă, alegerea metodei de plată și livrare, iar apoi confirmarea și trimiterea comenzii prin clic pe pictograma „Kupuję i płacę”. Vânzătorul informează că comenzile plasate prin Magazin atrag obligația de plată.

 

3.3. Element indispensabil al procedurii de comandă este ca Clientul să citească Regulamentul și să-l accepte, fapt confirmat prin bifarea căsuței corespunzătoare înaintea finalizării comenzii. Lipsa acceptării Regulamentului în timpul procedurii de plasare a comenzii face imposibilă achiziția prin Magazin și necesită stabilirea condițiilor tranzacției într-o altă formă.

 

3.4. După ce Clientul a trimis un formular de comandă completat corect, Magazinul confirmă imediat primirea comenzii prin trimiterea către Client a unui mesaj e-mail la adresa indicată. În momentul primirii de către Client a acestui e-mail, se încheie contractul de vânzare între Client și Vânzător. Acest mesaj electronic constituie totodată confirmarea încheierii contractului la distanță.

 

3.5. Contractele încheiate prin Magazin se încheie în limba polonă.

 

3.6. Clienții înregistrați, la efectuarea achizițiilor, primesc puncte în Programul de loialitate. Numărul de puncte depinde de valoarea Comenzii. Condițiile detaliate de participare sunt indicate pe pagina www.3mk.ro/club.

 

4. Prețuri și plată

4.1. Prețurile produselor prezentate pe paginile Magazinului sunt prețuri brute (adică includ toate componentele, precum taxe vamale și impozite, inclusiv TVA) și sunt exprimate în lei românești (RON).

 

4.2. Prețurile produselor afișate nu includ costurile de livrare, conform punctului 5 din Regulament.

 

4.3. Prețul obligatoriu și final este prețul valabil la momentul plasării comenzii de către Client.

 

4.4. Plata pentru produsele comandate poate fi efectuată după cum urmează: transfer bancar în termen de 7 zile; transfer instant prin Tpay (operator de plăți online: Krajowy Integrator Płatności S.A.).

 

4.5. Pentru toate produsele comandate în Magazin se emit facturi TVA în formă electronică.

 

4.6. Toate facturile TVA pentru produsele comandate în Magazin sunt emise și livrate în formă electronică. Clientul își exprimă acordul pentru această modalitate de emitere și livrare a documentelor contabile (facturi, chitanțe) legate de comandă.

 

5. Livrare

5.1. Livrarea produsului către Client este contra cost, cu excepția cazului în care contractul de vânzare prevede altfel sau Clientul își organizează singur transportul.

 

5.2. Costurile de livrare a produsului (inclusiv taxele de transport, livrare și servicii poștale) sunt indicate Clientului în timpul plasării comenzii, inclusiv în momentul exprimării voinței de a se angaja prin contractul de vânzare, precum și pe site-ul Magazinului www.3mk.ro în secțiunea „Warianty wysyłki”. Costul de livrare depinde de metoda de livrare aleasă la plasarea comenzii. Costul total al comenzii, incluzând prețul produsului și costul livrării, este vizibil la sumarul comenzii.

 

5.3. Produsele comandate de Client sunt livrate la adresa indicată în formularul de comandă, prin firmă de curierat sau Poczta Polska. Se poate opta și pentru ridicarea din lockerul InPost. Alegerea metodei de livrare aparține Clientului la completarea formularului.

 

5.4. Livrările de mărfuri comandate prin Magazin sunt efectuate pe teritoriul Republicii Polone prin transportatorii:

5.4.1. Poczta Polska S.A.;

5.4.2. InPost S.A.;
5.4.3. United Parcel Service, Inc.;
5.4.4. DPD POLSKA SP. Z O.O.;
5.4.6. Altele.


Livrările de mărfuri către alte țări sunt efectuate prin:

5.4.7. Poczta Polska S.A.;
5.4.8. UPS International Shipment.

5.5. Timpul de procesare a comenzii este de până la 14 zile lucrătoare de la data plasării comenzii de către Client. În cazul plății prin transfer bancar sau card, timpul se calculează de la data creditării contului bancar sau a contului de decontare al Vânzătorului.

 

5.6. După primirea coletului, Clientul ar trebui, pe cât posibil, să verifice în prezența curierului starea coletului. În cazul constatării unor deteriorări, se recomandă, pe cât posibil, refuzul preluării coletului de către Client sau întocmirea, în prezența curierului, a unui proces-verbal care să indice starea coletului și circumstanțele producerii pagubei, fapt ce facilitează eventualele proceduri de reclamație.

 

5.7. Neprimirea coletului cu ramburs este echivalentă cu retragerea Clientului din contract.

 

6. Procedura de soluționare a reclamațiilor

6.1. Vânzătorul se obligă să livreze cumpărătorului un produs conform contractului de vânzare încheiat.

 

6.2. În caz de constatare a neconformității produsului cu contractul de vânzare, Vânzătorul răspunde față de consumatori conform regulilor referitoare la răspunderea pentru lipsa de conformitate a bunului cu contractul, reglementate în ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (în special art. 43a și următoarele). Baza și întinderea răspunderii Vânzătorului față de cumpărătorii care nu sunt consumatori, dacă produsul vândut are un defect fizic sau juridic, sunt reglementate de dispozițiile Codului civil.

 

6.3. În cazul contractelor de vânzare în care cumpărătorul nu este consumator, în măsura maximă permisă de lege se exclude aplicarea dispozițiilor art. 556–576 Cod civil.

 

6.4. Cumpărătorul care nu este consumator, la primirea coletului, este obligat să verifice dacă ambalajul este intact și dacă coletul nu prezintă urme de deteriorări mecanice. Eventualele deteriorări trebuie înscrise într-un proces-verbal de pagubă, confirmat de curier (sau într-un document similar, în prezența curierului). Formularele corespunzătoare sunt disponibile la curierii care livrează coletele. Procesul-verbal trebuie semnat de curier, iar o copie trebuie trimisă Vânzătorului în formă scrisă. Reclamațiile privind deteriorările din transport vor fi examinate numai dacă se prezintă procesul-verbal. Această dispoziție nu se aplică consumatorilor, ale căror reclamații vor fi analizate indiferent de existența procesului-verbal.

 

6.5. Reclamația trebuie să conțină cel puțin:

6.5.1. datele de identificare ale cumpărătorului și datele sale de contact (adresă sau e-mail);

6.5.2. identificarea produsului reclamat;

6.5.3. informații despre obiectul reclamației, inclusiv tipul defectului sau lipsa de conformitate a produsului cu contractul de vânzare;

6.5.4. informații privind solicitarea (reparație ori înlocuire) sau declarația de reducere a prețului ori de retragere din contract.

6.6. Reclamațiile pot fi depuse:

6.6.1. în scris, la adresa indicată la pct. 1.1 al Regulamentului;

6.6.2. electronic, la adresa sklep@3mk.pl.

6.7. În termen de 14 zile de la depunerea reclamației, Vânzătorul se va pronunța și va informa reclamantul despre modul de continuare. Vânzătorul va depune eforturi pentru a soluționa reclamațiile fără întârzieri nejustificate.

 

6.8. Dacă consumatorul nu este informat despre decizia Vânzătorului în termen de 14 zile de la primirea reclamației, se consideră că Vânzătorul a recunoscut reclamația consumatorului. Această dispoziție nu se aplică persoanelor sau entităților care nu sunt consumatori.

 

6.9. Pe parcursul procedurii de reclamație, Vânzătorul poate solicita explicații suplimentare, documente sau verificarea circumstanțelor evenimentului reclamat.

 

6.10. Vânzătorul acordă garanție pentru produsele vândute prin Magazin. Garanția este acordată pe o perioadă de până la 24 luni. Garanția nu exclude, nu limitează și nu suspendă drepturile cumpărătorului ce decurg din dispozițiile privind răspunderea Vânzătorului pentru viciile lucrului vândut. Vânzătorul poate stabili condiții sau limitări suplimentare ale garanției pentru un anumit produs sau grupă de produse.

 

6.11. Dacă produsul este neconform cu contractul de vânzare, Vânzătorul răspunde față de consumator și soluționează reclamațiile în temeiul dispozițiilor ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 43a și următoarele).

 

6.12. În caz de neconformitate, consumatorul poate solicita repararea sau înlocuirea produsului. Dacă modalitatea aleasă de consumator este imposibilă sau ar necesita costuri excesive pentru Vânzător, Vânzătorul poate:

6.12.1. înlocui produsul, când consumatorul a solicitat repararea;

6.12.2. repara produsul, când consumatorul a solicitat înlocuirea.

 

6.13. Dacă reparația și înlocuirea sunt imposibile sau ar necesita costuri excesive, Vânzătorul poate refuza aducerea produsului în conformitate cu contractul. În această situație, consumatorul poate declara reducerea prețului sau retragerea din contract, conform pct. 6.16 de mai jos.

 

6.14. Vânzătorul efectuează reparația sau înlocuirea într-un termen rezonabil de la momentul informării și fără inconveniente nejustificate pentru consumator, ținând cont de specificul produsului și scopul achiziției. Costurile reparației sau înlocuirii sunt suportate de Vânzător.

 

6.15. În cazurile prevăzute la pct. 6.12.1 și 6.12.2, consumatorul pune produsul la dispoziția Vânzătorului. Vânzătorul preia produsul pe cheltuiala sa.

 

6.16. Consumatorul poate declara reducerea prețului sau retragerea din contract, atunci când:

6.16.1. Vânzătorul a refuzat aducerea produsului în conformitate, conform pct. 6.12;

6.16.2. Vânzătorul nu a adus produsul în conformitate, conform pct. 6.14;

6.16.3. neconformitatea persistă, deși Vânzătorul a încercat să o remedieze;

6.16.4. neconformitatea este suficient de semnificativă încât justifică reducerea prețului sau retragerea fără reparație/înlocuire prealabilă;

6.16.5. rezultă din declarația Vânzătorului sau din circumstanțe că nu va aduce produsul în conformitate într-un termen rezonabil sau fără inconveniente excesive pentru consumator.

6.17. Prețul redus este proporțional cu valoarea produsului neconform în raport cu valoarea produsului conform.

 

6.18. Vânzătorul restituie consumatorului sumele cuvenite ca urmare a reducerii de preț fără întârziere nejustificată, nu mai târziu de 14 zile de la primirea declarației de reducere a prețului.

 

6.19. Consumatorul nu poate să se retragă din contract și să solicite restituirea prețului dacă neconformitatea este nesemnificativă. Se prezumă că neconformitatea este semnificativă.

 

6.20. În caz de retragere din contract, consumatorul returnează produsul fără întârziere nejustificată pe cheltuiala Vânzătorului. Vânzătorul restituie prețul în cel mult 14 zile de la primirea produsului sau a dovezii de expediere.

 

6.21. Dacă neconformitatea privește doar unele dintre produsele livrate, consumatorul poate să se retragă doar în privința acelor produse și a altor produse achiziționate împreună, dacă nu se poate aștepta în mod rezonabil ca acesta să le păstreze doar pe cele conforme.

 

6.22. Vânzătorul restituie prețul utilizând același mijloc de plată folosit de consumator, cu excepția cazului în care acesta acceptă în mod expres alt mijloc, fără costuri pentru el.

 

6.23. Vânzătorul răspunde pentru neconformitatea existentă la momentul livrării și care se manifestă în termen de doi ani de la livrare, cu excepția cazului în care termenul de valabilitate este mai lung.

 

6.24. Vânzătorul nu răspunde pentru neconformitate dacă, cel târziu la încheierea contractului, consumatorul a fost informat în mod expres că o anumită caracteristică a produsului se abate de la cerințele art. 43b ust. 2 din ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta și a acceptat în mod expres și separat lipsa acelei caracteristici.

 

7. Dreptul de retragere din contract

7.1. Clientul consumator care a încheiat un contract la distanță prin Magazin poate, în termen de 30 zile, să se retragă din acesta fără a indica motivul și fără costuri, cu excepția celor prevăzute la pct. 7.4, 7.5 și 7.8. Termenul expiră la 30 de zile de la data la care consumatorul sau o terță persoană indicată de acesta (alta decât transportatorul) a preluat bunul. Instrucțiunile privind retragerea, incluzând modul și termenul de exercitare a dreptului și costurile returului suportate de Client, constituie Anexa nr. 1 la Regulament.

 

7.2. Clientul poate folosi modelul de declarație de retragere prevăzut în ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta și în Anexa nr. 2 la Regulament, dar nu este obligatoriu.

 

7.3. În caz de retragere, contractul se consideră neîncheiat. Dacă Clientul a făcut declarația înainte ca Vânzătorul să accepte oferta, oferta nu mai obligă.

 

7.4. Dacă Clientul a ales un mod de livrare mai scump decât cel mai ieftin mod standard oferit de Vânzător, acesta nu este obligat să restituie costurile suplimentare.

 

7.5. În caz de retragere, Clientul suportă costurile directe de returnare a bunului.

 

7.6. Clientul răspunde pentru diminuarea valorii bunului rezultată dintr-o utilizare mai intensă decât cea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunului.

 

7.7. Dreptul de retragere nu se aplică în cazurile prevăzute la art. 38 din ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, în special:

7.7.1. bun realizat la comandă sau personalizat;

7.7.2. bun perisabil sau cu valabilitate scurtă;

7.7.3. bun sigilat din motive de sănătate/igienă, desigilat după livrare;

7.7.4. bunuri inseparabil combinate cu altele după livrare.

7.8. Dacă Clientul a cerut începerea prestării serviciilor (dacă Vânzătorul oferă astfel de servicii) înainte de expirarea termenului de retragere, va plăti Vânzătorului o sumă proporțională cu serviciile prestate până la retragere.

 

7.9. Clientul trebuie să ambaleze corespunzător produsul returnat pentru a minimiza riscul de deteriorare la transport.

 

8. Căi extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și revendicărilor

8.1. Clientul consumator are, printre altele, următoarele posibilități:

8.1.1. să se adreseze unui tribunal permanent de arbitraj pentru consumatori pe lângă Inspekcja Handlowa pentru soluționarea litigiului;
8.1.2. să se adreseze inspectoratului voievodal al Inspekcja Handlowa pentru inițierea unei proceduri de mediere;
8.1.3. să obțină asistență gratuită de la un comisar local pentru protecția consumatorilor sau organizații de consumatori (de ex. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

8.2. Informații detaliate despre posibilitățile de soluționare extrajudiciară sunt disponibile la birourile și pe site-urile comisarilor pentru consumatori, ale organizațiilor respective, ale inspectoratelor Inspekcja Handlowa, precum și pe site-ul UOKiK: www.uokik.gov.pl.

 

8.3. Conform Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum, Vânzătorul oferă linkul către platforma ODR: ec.europa.eu/consumers/odr/. Contact cu Vânzătorul: sesizări prin formular.

 

9. Protecția datelor cu caracter personal

9.1. Vânzătorul prelucrează datele personale ale Clienților conform legislației, în special Regulamentului (UE) 2016/679 (GDPR).

 

9.2. Regulile detaliate de prelucrare sunt în politica de confidențialitate a Magazinului, disponibilă la: https://3mk.ro/politica-de-confidentialitate

10. Opinii în magazinul online

10.1. Clientul poate posta în mod voluntar și gratuit o opinie despre achizițiile efectuate și despre Magazin.

 

10.2. După achiziție, Vânzătorul trimite un e-mail Clientului cu solicitarea de:

10.2.1. a posta o opinie despre produs (link către formular online cu întrebări, descriere și foto);
10.2.2. a posta o opinie despre Magazin (link către formular online).

10.3. Opinia poate fi postată doar de Clientul care a cumpărat din Magazin.

 

10.4. Opiniile sunt publicate de Vânzător în Magazin și în profilul TrustMate.io.

 

10.5. Postarea opiniilor nu poate fi folosită pentru acțiuni ilegale, inclusiv concurență neloială, încălcarea drepturilor personale, a proprietății intelectuale etc.

 

10.6. Este interzisă postarea ori comandarea de opinii false.

 

10.7. Este interzisă încheierea de contracte fictive doar pentru a posta opinii.

 

10.8. Vânzătorul poate condiționa publicarea opiniei de aprobarea sa prealabilă.

 

10.9. Opinia publicată poate fi ascunsă sau ștearsă de autor ori Vânzător, în special dacă opinia sau acțiunile cumpărătorului încalcă Regulamentul sau legea. Vânzătorul poate suspenda sau șterge contul cumpărătorului care postează opinii ce încalcă pct. 10.

 

11. Moderarea conținutului

11.1. Este interzis, la utilizarea Magazinului și a serviciilor electronice prestate de Vânzător, să se furnizeze conținut ilegal, de natură nelegală, care încalcă drepturile personale ori drepturile de autor ale terților, sau care încalcă normele sociale ori neticheta. În special este interzis:

11.1.1. conținut vulgar ori cu vulgarisme, jignitor;
11.1.2. conținut care încalcă drepturi de proprietate intelectuală;
11.1.3. publicarea datelor personale ale terților sau a imaginii fără acord;
11.1.4. furnizarea de software dăunător;
11.1.5. conținut care dăunează reputației Vânzătorului sau terților;
11.1.6. spam, concurență neloială, practici de piață incorecte;
11.1.7. propagarea regimurilor totalitare, apel la ură, violență;
11.1.8. conținut care insultă, defaimă sau discriminează persoane ori grupuri pe criterii de gen, orientare sexuală, naționalitate, etnie, rasă, religie;
11.1.9. promovarea drogurilor, alcoolului, jocurilor de noroc etc.;
11.1.10. conținut off-topic;
11.1.11. conținut ce promovează activități concurente cu Magazinul;
11.1.12. publicitate neautorizată ori marketing interzis;
11.1.13. reclame la vânzarea/promovarea produselor, serviciilor, proiectelor, colectelor;
11.1.14. tentative de fraudă sau solicitare de fonduri;
11.1.15. conținut contrar legii;
11.1.16. linkuri către conținuturile de mai sus.

11.2. Prin conținut ilegal se înțelege informații care, prin sine sau prin trimitere la o activitate, nu sunt conforme cu dreptul Uniunii sau al unui stat membru.

 

11.3. Utilizatorul este responsabil pentru conținutul postat.

 

11.4. Vânzătorul poate modera conținut nelegal sau contrar Regulamentului, inclusiv prin:

11.4.1. refuzul publicării;
11.4.2. ștergerea conținutului;
11.4.3. blocarea accesului;
11.4.4. ascunderea totală/parțială;
11.4.5. depunerea conținutului în poziții inferioare (de-ranking);
11.4.6. suspendarea serviciului;
11.4.7. încetarea serviciului;
11.4.8. suspendarea contului;
11.4.9. închiderea contului;
11.4.10. alte acțiuni care afectează disponibilitatea, vizibilitatea sau accesibilitatea conținutului.

11.5. Utilizatorul poate trimite Vânzătorului o notificare referitoare la conținut considerat nelegal ori contrar Regulamentului.

11.6. Notificarea trebuie să conțină cel puțin:

11.6.1. explicația motivului pentru care conținutul este considerat nelegal sau contrar Regulamentului;
11.6.2. localizarea electronică exactă a conținutului (URL) sau alte informații de identificare;
11.6.3. datele de contact ale utilizatorului notificator (nume și e-mail).

11.7. Dacă notificarea conține date de contact, Vânzătorul confirmă fără întârziere primirea prin e-mail.

 

11.8. În timpul verificării, Vânzătorul poate solicita informații suplimentare.

 

11.9. Vânzătorul examinează notificarea și ia o decizie în termen de 14 zile de la primirea unei notificări complete.

 

11.10. Decizia poate consta în păstrarea conținutului sau în luarea unei măsuri de la pct. 11.4.

 

11.11. Utilizatorul poate face apel la decizie în termen de 14 zile, cu motivare.

 

11.12. Vânzătorul decide asupra apelului în termen de 14 zile; nu există un al doilea apel.

 

12. Dispoziții finale

12.1. Vânzătorul respectă toate drepturile consumatorilor prevăzute de legislația aplicabilă, în special ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Prevederile Regulamentului nu urmăresc să excludă sau să limiteze drepturile consumatorilor. Orice îndoieli se interpretează în favoarea consumatorilor. Dispozițiile mai puțin avantajoase decât legea sunt nule, aplicându-se dispozițiile legii.

12.2. Modificarea Regulamentului poate avea loc din motive întemeiate, în special schimbări legislative. Pentru contractele de durată, Regulamentul modificat obligă Clientul dacă sunt respectate art. 384 și 384¹ Cod civil (informare corectă și posibilitatea de reziliere în 14 zile). Pentru alte contracte, modificările nu afectează drepturile Clienților dobândite înainte de intrarea lor în vigoare.

12.3. Anexe la Regulament:

  • 12.3.1. Instrucțiuni privind dreptul de retragere;

  • 12.3.2. Model de declarație de retragere;

  • 12.3.3. Regulamentul Programului de Loialitate.

Aceste anexe fac parte integrantă din Regulament.

12.4. În problemele neprevăzute în Regulament se aplică Codul civil și alte legi poloneze relevante, precum și dreptul Uniunii Europene, în special GDPR (Regulamentul (UE) 2016/679).